Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2007 16:10 - Песните, които свързват...
Автор: magjosnica Категория: Други   
Прочетен: 1822 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 31.08.2007 22:57


 Сега ще ви разкажа за едно много важно събитие в живота ми, случило се преди шест месеца. Ще споделя с вас как срещнах една чудесна приятелка.
  Всичко започна в първите дни на новата 2007- ма година. В един студен януарски ден (когато все още бях в коледна ваканция) по навик влязох в официалния сайт на любимия ми певец и по-точно във форума.
  Докато се ровех из темите попаднах на една нова, в която не пропуснах да добавя и своя коментар.
 Там постепенно и неусетно завързах разговор с едно момиче от форума, с което минахме на лични съобщения, а после и на имейли.
  Започнахме да си пишем много често, всеки ден, влизахме в чата (поради липсата ми на скайп и ай си кю) всяка вечер и си пишехме до забрава, чупейки рекорди по най-дълго чатене (случвало е да си пишем шест часа без прекъсване...)! Тогава когато ставах от компютъра и го пипнех, той пареше... а очите ми се премрежваха от дългото взиране.
  Тъй като тогава имах зимна ваканция, времето ми беше повече, но след нея започнахме да си пишем около час всяка вечер.
  Не пропускахме ден. Така е и досега и ако дори една вечер не си пишем, усещам, че нещо не е наред, става ми тягостно.
  Какво открихме една в друга ли? Много неща, но най-вече общата ни обич към песните на Веско Маринов, към неговите невероятни концерти, без които не можем!
  Най-ярко в съзнанието ми остава първата ни среща в Пазарджик на 3-ти Април, когато приятелката ми игра заедно с колегите си (тук е мястото да уточня, че е актриса) в Младежкия дом там.
 Отидох да гледам представлението и разбира се да се видим наживо за първи път. 
 Срещата ни беше приказна, макар и протекла за кратко време!
      Сега съм страшно щастлива, защото тя дойде в моя град!!!
  Не знам как ще я пусна да поеме обратния път към къщи...

  И цялата тази магия е дело на един неповторим човек! Певец, чийто песни излизат от сърцето и са предназначени да свързват сърцата на много хора. Така се получи и сега - благодарение на неговите песни аз открих някого на този свят, който мисли като мен, който притежава чиста и безкрайно добра душа!


 Щастлива съм невероятно много, че те намерих, Приятелко Моя!!!
 Намерих те чрез песните на Веско Маринов!
image



Гласувай:
0



1. valchebnica - Оооооооооооо magjosnicе,
23.06.2007 16:17
добре дошла в блог.бг! Не съм съм професионална актриса, а любител! А що се отнася до приятелството ни смятам че то ще остане за цял живот, защото ти се превърна в приятел без когото немога и незнам ако не се видим дори и вечер в чата как бих осъмнала! Поздрави и целувки и на добър час, защото знам, че след малко ще пееш, а аз ще ти се радвам от публиката!
цитирай
2. magjosnica - :))))))))
23.06.2007 16:23
Хехе! Ще пея за ТЕБ днес! "Слана падна, Гане....."
цитирай
3. magrathea - :)
23.06.2007 18:16
:)
цитирай
4. trenirowka - приятелката ти Милена
05.08.2007 17:38
аз също се запознха с нея и по много интерсен начин.Аз имам много добро мнение за нея.Радвам се че я срещшнах.Ще се радвам и с тебе да се срещна
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magjosnica
Категория: Изкуство
Прочетен: 89972
Постинги: 23
Коментари: 102
Гласове: 452
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930