Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2007 23:55 - Вълшебната звездна нощ
Автор: magjosnica Категория: Други   
Прочетен: 1881 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 19.02.2008 21:27


      Всъщност това, което написах е преживяно още миналата година и сега реших да го публикувам!

  Вчера, в нощта на 24.07. срещу 25.07. беше много необикновена за мен. Какво се случи ли? За пръв път спах под открито небе...съвсем сама, на терасата на моята стая... И знаете ли, изживях една незабравима звездна нощ! Вероятно досега не ви се е случвало, но уверявам ви, чувството е несравнимо, неповторимо!
 От години на тавана събира прах сгъваемо легло, но скоро не ни се е отдал случай да го използваме, и изведнъж ме осени една идея: ами ако го разтегна на терасата и пренощувам една вечер на него... Страхотна идея!
 Миг след това вече леглото беше на терасата. Изнесох завивките и възглавницата си, загасих нощната лампа и излязох отвън.
 Легнах и отправих поглед към небесния свод, осеян с множество блестящи точици. За първи път лежах под такъв чуден таван, по-красив и от най-богатия интериор!
 Погледа ми беше привлечен от пълноликата луна, бавно пълзяща нагоре и светеща с цялата си сила и великолепие! Постепенно тя се придвижи още нагоре и надникна в терасата, любопитна да види защо ли съм тук по това време. Заглеждам се в нея замислено и й се усмихвам и тогава...О, чудо! Тя също се усмихва!
 Сега забелязвам ясно, че тя си има очи и уста! Да! Или може би това са просто кратерите на повърхността й или някой облак. Най-красивата усмивка, която някога съм виждала!
Така загледана в нейното светещо лице се замислям за първите космонавти, имали щастието да стъпят на нея, да я опознаят. Дали има живот на тази студена хубавица или така съществува, потънала в самота?...
 Може би нейната загадъчна усмивка е била само плод на въображението ми... Ами ако сърцето й е свито от неизказана мъка, от самота...
 А малките звезди около нея привидно напомнят стадо. Да! Нощният пастир е извел стадото си на черните поляни...
   Но нека оставим за момент тази небесна компания и да видим какво прави вечерникът.
 Изкушавам се да го спомена, защото от одеве ме потупва с хладната си ръка, за да ми напомни за присъствието си... Ето, усещате ли го - дърветата танцуват лудо, движени от вечерника. Кършат мощни снаги под омайните песни на щурците. Нощта оживява!
 Танците не спират, а чудните малки музиканти свирят без умора...
 Добре дошли в дискотека "Магията на нощта"! За вас ще свири оркестър "Нощни звуци" и ще танцува балет "Листа и клони"!
 Чудесна нощ! Вълшебна нощ! Как бих могла да заспя, ако не съзерцавам тази красота !  Завинаги оставам в нейн плен! Клепачите ми натежават все повече и повече, а точно преди да ги затворя виждам... Луната! Докато се наслаждавах на танците, тя се е изместила и грее сега точно в терасата! Постепенно се придвижва - кани се да си върви....Аха! Разбирам, дошла е да ми каже "довиждане"!  Колко мило!
  Усмихва ми се с тъжното си лице за последен път и си отива...
Унасям се в сън....Тишина....
  Не мога да кажа колко време съм спала, в онази паметна нощ това просто нямаше значение.
 Неслучайно нещо ме подтикна да прекарам нощта тук. Нощта е искала да ми покаже своето представление!
Спането на открито ми даде уникалната възможност да видя неща, които по-рано не бях забелязвала.
Ако не бях тук, нямаше да усетя тръпката от представлението на Вълшебната звездна нощ!

 
image


Тагове:   нощ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valchebnica - Вълшебна красота!
26.07.2007 16:59
Страхотно преживяване! Вярваш или не аз всяка година изживявам това в един прекрасен град! Ще се постаря тази магия отново да се повтори за теб! Но този път подплатена не само с песента на щурците, но с мелодията на морския бриз и на един МАГЬОСНИК!
цитирай
2. magjosnica - О да!
26.07.2007 23:00
Предварително ти благодаря! Сетих се за града! :))))
цитирай
3. trenirowka - чудно
05.08.2007 17:26
Чуден разказ.Аз нямам думи.И аз имам такъв разкиаз.Той се казва "Пътуване при пълнолуние"Прочети го ако искаш.А това,което си написала аз като го прочетох го преживях с тебе.Чувствто е невероятно!!!
цитирай
4. skribezium - Чудесно!
19.02.2008 21:40
Благодаря ти за емоцията!
цитирай
5. magjosnica - Благодаря ти и аз!
19.02.2008 21:51
Благодаря ти и аз!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magjosnica
Категория: Изкуство
Прочетен: 89626
Постинги: 23
Коментари: 102
Гласове: 452
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031