Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2007 15:44 - 6 мига от Рая
Автор: magjosnica Категория: Изкуство   
Прочетен: 2063 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 05.09.2007 00:06


image  Вие знаете ли какво е Рай?  Не, не, не е това!  Грешна представа! Сега ще ви обясня накратко.
    
    Никога преди не бях предполагала, не си и бях помисляла, че ще имам огромното щастие да присъствам на 6 концерта на любимия ми певец за една седмица!  Никога!
   Но ето че и това стана!  Благодарение на един човек, на когото дължа много!
    Една вълшебница ми откри пътя към щастието! Вълшебница, която която притежава удивителната магическа способност да прави хората щастливи.
  А когато към всичко това прибавим и един "магьосник", можеш да бъдеш сигурен, че се намираш в центъра на Рая!
    А миговете от Него изживявах всеки ден!
  За пръв път имах възможността да бъда на лятното турне на "магьосника" и по-щастлив човек от мен нямаше на земята!
   Струваше ми се, че всичко се случва като насън, което дължах вероятно на преумората от безсънните, но красиви нощи или пък на това, че за пръв път обикалях Черноморието, изживявайки несравнимата магия на концертите!
    "Прекалено е хубаво, за да е истина!" - разсъждаваше една част от мен, а друга ми казва "Погледни "следите" от концертите ( автографите и снимките) и ще се увериш, че е истина!"
  Послушах втората.
     И сега, когато съм на стотици километри от морето, погледна ли плаката, на който с познат почерк е изписано "На...... с обич!", мислено се пренасям отново там, в безбрежния свят на Красотата и Щастието!
imageimage
image


Тагове:   Мига,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valchebnica - Хей, Магьоснице,
30.08.2007 16:37
аз най-искрено ти благодаря за това, че те имаше до мен! И все още те имам, макар и така далече! Обаче знай, че ако не беше дошла при мен никога и аз нямаше да изживея тези 6 прекрасни мигове от Рая!
цитирай
2. trenirowka - еха
30.08.2007 18:37
браво на тебе всичко е толкова хубаво описано че аз нямам думи наистина къде пшродават думи?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magjosnica
Категория: Изкуство
Прочетен: 89625
Постинги: 23
Коментари: 102
Гласове: 452
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031