Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2007 15:26 - Варна, хубава Варна!
Автор: magjosnica Категория: Изкуство   
Прочетен: 1460 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 31.08.2007 22:44


Само преди седмица се завърнах от Рая!
 Не, не си мислете, че съм се върнала от онзи свят. Съвсем не е така. В продължение на десет дни аз живях в един земен Рай! Рай, който се намира не къде да е, а тук, в България.
   И този Рай носи чудното име Варна!
  Красивата Варна ме плени завинаги с невероятната си хубост. Усетих силата на вълшебните морски вълни по-силно отвсякога, почувствах обичта, която ме заливаше отвсякъде и се давех в море от щастие.
    Всъщност във Варна аз отивам за трети път. Но този път бе доста по-особен, по- необикновен.
  Никога толкова силно не съм се привързвала към този град, града на Любовта, Красотата, Щастието, града на неземно красивото Черно море!
   Не мога да си обясня това, но тръгвайки си оттам, усетих силна тъга, която умело прикрих с усмивката си, макар че сърцето ми бе отдавна останало в Морската столица!
  Във Варна оставих много приятели, за които мисля и ми е мъчно сега. Тъгата ме завладява с нови сили като си помисля само колко далече съм от тях и колко красиви мигове преживяхме заедно.
  Всичко е вече зад гърба ми и като се обърна, виждам само споменът за хубавите дни.
   Варна наистина е в състояние да завърти главата на всеки човек с хубостта си.
  Неслучайно най-големият певец на България Веселин Маринов възпява нейната красота.
  Варненци са истински щастливи хора - първо защото живеят в града - мечта и второ - че Веско Маринов възпява града им!


      "Варна, Варна, гнездо на бели чайки, песни и слънца,
    Варна, Варна, красива перла на света!"
image
image
image
image
image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valchebnica - Благодаря ти!
30.08.2007 16:34
Мила ми Магьоснице знай, че Варна е толкова красива само когато имаш истински приятел до себе си с когото да виждаш красотата му! За мен това си ти! Обичкам те!
цитирай
2. trenirowka - магьоснице
30.08.2007 18:40
насълзиха ми се очите.Аз незнам какво да ти кажа.Благодаря че възхваляваш нашия град и че ти е харесало тук.Чакам с нетърпение отново да дойдеш обичкам те мила магьоснице
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magjosnica
Категория: Изкуство
Прочетен: 89971
Постинги: 23
Коментари: 102
Гласове: 452
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930