Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2007 15:01 - Човекът, когото няма да забравя
Автор: magjosnica Категория: Изкуство   
Прочетен: 2104 Коментари: 3 Гласове:
0



  Това се случи преди две седмици. Отново в Морската столица Варна.
   На националната литературна среща, организирана от сдружение "Евроинтеграция" с председател Нели Кирякова.
  На тази среща присъстваха много поети от различни градове на страната, представящи своите творби, между които и незрящи хора.
  Особено силно впечатление остави в съзнанието ми един от тях.
  Още от пръв поглед този човек респектира - строен и висок, стилно облечен, с невероятен темперамент.
 За пръв път имах възможността да контактувам с него след края на втория кръг от литературната среща, когато с приятелката ми му помогнахме да стигне благополучно вкъщи.
 Още от първите думи, които размених с него останах безкрайно очарована от неповторимия му характер и духовитост.
 Имах чувството, че този човек притежава някаква огромна сила. Затова и гласът ми трепереше леко, когато разговарях с него.
 През цялото време лицето му беше напълно сериозно...дори когато се шегуваше... Той не се усмихна нито веднъж...
  Може би бе забравил какво значи да се усмехваш...
   Какво ли ставаше в тази чиста, искрена душа, в това добро и страдащо сърце, какво ли се таеше вътре...?
   Той живее в мрак, не може да види слънцето, природата, хората, с които общува.
 Но въпреки мрака, в който живее, душата му излъчва някакво много силно сияние, което изпълва околните с бодрост и сила, което ме кара да му се възхищавам от  все сърце.
  Чудех се как намира сили да се шегува след сполетялото го огромно нещастие.   Но той наистина е много силен човек.   Умее да се бори, умее истински да се справя с трудностите, които несправедливата съдба му поднася.
    Докато вървяхме към дома му и говорехме, имах чувството, че ме вижда...
   А когато стигнахме и му подадохме ръка за довиждане, усетих тъга, че се разделям с един невероятен човек, когото може би нямаше да срещна втори път.
   Но съм щастлива, че имах възможността да контактувам с него макар и за кратко.
   Защото в него аз видях Волята, Силата, Твърдостта и Добротата, качества, които не предполагах досега, че могат да бъдат притежавани от една личност.
  Надявам се някой ден отново да се видим.

   Винаги ще помня срещата си с неповторимия Светлозар!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. esen - Толкова вълнуващо си описала тази среща,
31.08.2007 15:22
че сякаш присъствах на нея и познах поета!
Благодаря ти за този зареждащ с енергия разказ!
цитирай
2. magjosnica - Така е, Esen!
31.08.2007 15:37
Такъв човек аз срещам за пръв път през живота си и съм възхитена с цялото си сърце от него!
А стихотворенията му са толкова лъчезарни, така наситени с положителна енергия, от тях блика безкраен оптимизъм!
За разлика от моите, които почти винаги са тъжни.
И се замислям - този човек, който съдбата така е ощетила да твори такива зареждащи стихотворения, а аз....която слава на Бога имам всичко....пиша тъжни стихове...
цитирай
3. valchebnica - Светлозар Алексиев
31.08.2007 20:47
наистина е невероятен човек! Всеки път когато се срещам с него все немога да се начудя на оптимизма и обичта, която струи от него! Не сме се срещали скоро, но той знае, че винаги може да разчита на нашата подкрепа!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magjosnica
Категория: Изкуство
Прочетен: 90002
Постинги: 23
Коментари: 102
Гласове: 452
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930