Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2007 16:26 - ТМФ "Кой съм аз?"
Автор: magjosnica Категория: Изкуство   
Прочетен: 3194 Коментари: 3 Гласове:
0



                          Уважаеми посетители на моя блог:

В рамките на два дена направих доста постинги и въпреки това имам странното усещане, че не съм си свършила докрай работата...
  Затова сега имам огромното удоволствие да ви запозная с Театрална Младежка Формация "Кой съм аз?" гр. Варна!
  Вече рискувам да ме изгонят от БЛОГ. БГ заради непрестанните постинги за Варна, но кажете: нима аз съм виновна, че този райски кът ме впечатлява толкова много!?
   А сега се настанете удобно, защото възнамерявам да открия завесата на сцената и да ви представя ТМФ "Кой съм аз?" !
      Рождения ден на тази прекрасна формация е 29- ти октомври 2003 година, а Стефка Маринова е човекът, който поставя основите й.
  Формацията се състои от невероятни млади актьори с изключителен хъс и желание за творческа работа.
Въпреки, че не са професионални актьори, те се справят по един чудесен, неповторим начин, създавайки впечатление за истински професионалисти!
  Когато имаш удоволствието да гледаш техен спектакъл, у теб се поражда усещането, че тези хора са родени на сцената - те просто влагат цялата си душа в изиграването на съответния образ, превъплъщават се в своя герои и те потапят в своя красив и вълнуващ свят на театъра!
 Безкрайно впечатляващи са спектаклите им: "Тази любов", "Славеят и розата", "Ние врабчетата" и щом човек присъства веднъж на тях, те остават в съзнанието му завинаги!
  Хората, без които формацията не би била на това високо ниво на което е сега са: Нели Кирякова - председател на сдружение "Евроинтеграция" и мениджър на формацията,  Виолина Трайкова - музикалният педагог, Георги Колев - хореограф,  осветителя - Еди Николов, неповторимия Свилен Стоянов - режисьор на "Тази любов", "Ние врабчетата" и прекрасен композитор, актьор, поет и певец и разбира се Стефка Маринова - създателя на ТМФ "Кой съм аз?"
  Благодарение на тези прекрасни хора, с които имах възможността да общувам, както и на невероятните актьори, с повечето от които станахме приятели, ТМФ "Кой съм аз" вече 4 години жъне успехи на национални фестивали и големи конкурси, винаги се завръщат с награди.
 За тях няма почивка - те спазват железен режим на работа, трудят се на сцената и в студ, и в пек, правят това с огромно желание.
  Затова и залите, в които играят са винаги пълни и след края на спектаклите публиката очарована ги аплодира на крака.
   Защото успеха и признанието идват при този, когото наистина ги заслужава!
image

image

image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valchebnica - Така е наистина,
02.09.2007 21:17
Магьоснице! Само дето пропусна да споменеш, че водена от желанието си да ни видиш дойде на спектатъла ни в Пазарджик, въпреки че живееш в Асеноград! Знам че растоянието не е голямо, но все пак ти благодаря от сърце!
цитирай
2. trenirowka - ТМФ "Кой съм аз"
02.09.2007 21:26
да магьоснице така е.Много си права.Радвам се че така високо оценяваш техния труд те са щастливи от това.Всички ще ги подкрепяме и им пожелаваме още безброй много успехи за напред и още безброй много големи награди и слава из цяла българия и по нататък извън границите на България
цитирай
3. esen - Прекрасен постинг!
02.09.2007 23:58
А те го заслужават!!!
Поздрави за теб и тях!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magjosnica
Категория: Изкуство
Прочетен: 89620
Постинги: 23
Коментари: 102
Гласове: 452
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031