Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2007 02:09 - Осъдена на щастие
Автор: magjosnica Категория: Изкуство   
Прочетен: 2461 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 30.10.2007 14:05


   Има една песен на Веско Маринов, в която той пее така: "...аз съм осъден на щастие, на любов до последния ден!", която винаги ме е карала да се замислям кое е нещото, заради което мога да кажа, че съм "Осъдена на щастие"...
   Да, но то не е само едно! Има няколко неща на този свят, които ме правят щастлива.
  На първо място това е Приятелството.
  Живота ме е срещал и продължава да ме среща с много и най-различни хора. Някои от тях преминават бързо през живота ми. Други спират и остават диря в душата ми. И после аз не мога да бъда същата!
 Всеки един от тях ме променя чрез приятелството ми с него, всеки взема нещо от мен, за да ми даде и нещо от себе си, за да ме направи по-добра и изпълнена с обич към света и живота.
  Едно приятелство е искрено и истинско само тогава, когато двете страни 
не измерват с везни  какво и колко трябва да дадат и да получат в замяна, а си разменят "Обич за обич".
 Днес аз мога да кажа, че имам такива приятели! Независимо дали са до мен реално или виртуално, те са и си остават мои приятели!

Друг приоритет за мен е музиката. Изкуството, без което живота ми нямаше да бъде така красив, какъвто е сега!
 Обожавам да пея и не мога да опиша с думи това, което чувствам, когато изляза на сцената и песента ми се понесе в залата, как се отпускам и пренасям в един, невероятно красив свят... А аплодисментите след изпълнението са най-чудесния мехлем за душата, признание за труда на певеца!

Третото е поезията!
 Тя е преворяване на това, което не можеш да изразиш с думи, което душата е способна да изкаже само на белия лист.
 Тя е низ от мисли и чувства, облечени в рими, пресъздаване на красивото, тъжното, веселото...един монолог на твореца, една изповед, която е способна да докосва и да кара да затрепти и най-нежната струна от душата на читателя.
  Поезията е изкуството, което години наред е една неразделна част от моя живот и без която той би бил обезсмислен!


Разсъждавайки по този начин, стигам до извода, че щом

            Приятелството
image

                                 Музиката

image

                                  и.... Поезията

  image

са част от живота ми в момента, това означава, че аз съм наистина "Осъдена на щастие!"
  
  image


Тагове:   щастие,   осъдена,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valchebnica - Ами да ами да!
30.10.2007 08:44
Един наш общ познат и приятел ми беше казал някога, че приятелството е най-безсцения дар, който живота може да ти поднесе! Но приятелството трябва да се отвоюва всеки ден, отново и отново за да бъде истинско!
С теб аз винаги се чувствам жива и спокойно мога да си кажа: "Аз съм осъдена на щастие, на любов до последния ден!"! Тези думи най-мечтае да чуе от нас този наш приятел! Обичкам те!
цитирай
2. trenirowka - super
30.10.2007 08:59
браво васе!Невероятно.Много ме радваш с този пост.Поздрави.Кокло чиста ти е душата
цитирай
3. magjosnica - Вълшебнице,
30.10.2007 10:41
той наистина е много прав, защото той се е убедил в това в своя житейски опит.
Днес аз, макар че все още съм на такава възраст, че не мога да говоря за кой знае какъв житейски опит, въпреки това с вас - моите приятели, отделно с теб като един от най-искрените ми и истински приятели, мога да си кажа - Осъдена съм на щастие!

С най-чиста приятелска обич от мен!
цитирай
4. magjosnica - Благодаря ти
30.10.2007 10:45
за думите, Таня!
Радвам се, че това, което съм написала ти е допаднало и си съгласна с него!

С най-искрена обич!
цитирай
5. trenirowka - az si kazwam
30.10.2007 22:25
аз си казвам винаги,което мисля и се радвам че коментара ми е одобрен.Истинските приятели са малко,музиката е част от нашия живот и без нея почти никой неможе,а поезията?Поезията тя описва душата на поета,винаги думите понякога са малко да се каже нещо голямо,но поезията прави това,Тя е отдушника на човека.Чрез нея той споделя своите мисли и желания,тя му дава криле на духа и човек лети далече

С много обич и прегръдки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magjosnica
Категория: Изкуство
Прочетен: 89627
Постинги: 23
Коментари: 102
Гласове: 452
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031