Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2007 21:24 - Разказ за една любов...в песни
Автор: magjosnica Категория: Изкуство   
Прочетен: 2667 Коментари: 4 Гласове:
0



               

        Без да знам къде си аз те търся цял живот, цял живот през болка и тъга все към тебе тръгвах досега...
Ти си моята обич и песен, моя вечер и моя зора, ти сега приличаш на Венера, ти си любовта - признай! Ти за двама ни поне!
 Тя, тя любовта за мен е всичко! Тя, тя любовта е в песента!
По закони неписани само ти си ми в мислите - ти, ангел мой, ти си за мене радост и тъга!
Пиян съм вече, моя обич вярна, пиян от тебе, дявол да те вземе...и още твоите луди целувки по моята риза до днес горят...
    Неочаквано всичко отминава и знаеш - няма връщане назад...тръгваме си някой ден с плачещи сърца...  Щастливата любов от нас е отлетяла, отлетя, сякаш сън, сякаш полъх от случайна нежност.
Ръката твоя в моята изстива - различни чувства с тебе ни делят и душата ми за миг изстина, помогни ми, майчице Земя!
"Любовта не се купува!" - всеки казва по света.
Без любов живота земен спира, навярно няма път без любов, без обич пътя чезне в мрак, няма брод...
 Нощ над града...кафеджийо, донеси ни свойто черно кафе, по-тъжно от нощта и да изпием чашата горчива, да няма страх от трънени венци!
   Бърза лятото, пак си отива, а в душите ни слънце вали...лятото ще се повтори, нашто лято вече не...
 Скъсай писмата! Слагай чертата и не поглеждай вече назад!
 Затова ли в топла планина аз оставих с дъх на теменуга?!
 Само миг отшумял, кратка сълза и спомен, есенен дъжд от спомени в теб звъни, в мен звъни...
   Ти не дойде и цялата земя изстина!
   Ако изгубим нашата любов, ако изчезне, ах, кажи ми - как можах да те загубя... Луд ли бях?!
 Какво са нощите без тебе, какво съм аз без любовта - без теб какво бих бил - дърво без корен.
  Лъжеш, красавице! Лъжеш, познавам те - не съм това, което бях за теб - не ми го казваш, но е така.
За мене манастир си вече, издигнат до небето синьо, всяка светлинка над мен изтръгваш - аз оставам облак без звезди...
 Стига заеми! Стига везни, всичко, което искам за Коледа си ти! Имам нужда от теб и не мога без теб - ти си повече от любов!
   За всички мои сълзи нека Бог ти прости...ще опитам и аз да простя...
  Казват "Времето лекува!" - не, не вярвам на това!
  Не си отивай! Остани при мен...колко малко ни трябва понякога с теб да можем да се обичаме!
 Обичам те! Как можах да те загубя?!
  След края на света аз знам какво е, знам, недей да идваш там - само мъка оттам ще вали...
   Казвам "Адио!", но не се сбогувам аз.
  Сега съм сам, но тъй е по-добре, разбирам всичко и не те осъждам.
  Добре дошла и сбогом!
  И на добър час...
imageimage
image


Тагове:   разказ,


Гласувай:
0



1. trenirowka - ehas
06.12.2007 13:33
много интересно е написанио.Как си се сетила да напишеш този разказ? Много ми харесва
цитирай
2. magjosnica - Амиии...
06.12.2007 14:01
преди няколко месеца бях направила един подобен на този разказ, всъщност под формата на изповед, но със заглавията от песните само.
Сега реших да съставя и такъв - от първите двустишия на припевите.
Дано е станало сполучливо.
цитирай
3. valchebnica - Всичко с теб е хубаво!
15.12.2007 10:33
Магьосничке, но аз ще ти кажа само едно нещо "Една любов била ли е голяма тя ще намери сили да прости!"
цитирай
4. magjosnica - Любовта трябва да прощава...
15.12.2007 16:26
ако е била достатъчно силна, разбира се!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magjosnica
Категория: Изкуство
Прочетен: 89621
Постинги: 23
Коментари: 102
Гласове: 452
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031