Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2007 20:24 - Любовта не ни позволява да остареем
Автор: magjosnica Категория: Изкуство   
Прочетен: 2731 Коментари: 4 Гласове:
0



Днес изненадващо ми поднесоха новия брой на списание "Вкусотии в чинии" с...интервю на любимия ми певец!
  Искам да го подаря на Valchebnica и Trenirowka!


" За теб, Българийо", "Рожден ден", "Трифон Зарезан", "Ти си любовта", "Ако жена не те признае", "Да се събудиш до мен", "Няма да ти дам да остарееш" - това са само няколко от хитовете, с които Веселин Маринов омагьосва публиката не само в България.
Досега певецът има издадени 17 албума и годишно се представя с 60-70 самостоятелни концерта, в които участват и два танцови състава.
Не живее със съпругата си.
Дъщеря му Йоана следва право в Мюнхен, Германия.

Веско Маринов сипва по чаша кафе в новия си офис и приказката тръгва.
От стената до него се усмихва дъщеря му Йоана.  Друга нейна снимка Веско държи на бюрото си.
Десетгодишната Линда, йоркширски териер, приклеква до сайбията си и го гледа в очакване да я погали по главата.

- Каква мечта те спохожда в дните пред Коледа и Нова година? - питам го и отпивам от черното ароматно кафе.

- На Бъдни вечер и на Коледа никога не пея - отвръща той. - Много почитам този семеен празник.
Навръх Нова година всички хора отиват на ресторант и такива певци като мене, които са актуални, имат доста ангажименти.
  Но да ти отговоря за мечтата си - страшно ми се иска някой ден да си грабна куфара и да отида до столицата на Дядо Коледа в Лапландия.
Един мой много добър приятел беше там миналата година и каза, че са ги посрещнали с шейни на летището във Финландия и така са пътували до дома на Дядо Коледа.
Атракцията била невероятна.  
За съжаление и тази година няма да мога да осъществя този мой голям мерак, защото много неща се промениха в личния ми живот.
Дъщеря ми учи в Мюнхен и ми е малко трудно финансово.   Как няма да е трудно, като едно кафе там струва три евро, а да не говорим за разходите за обучението, за квартира, за учебници и т.н.

- Твоят албум "Горчиво вино" през 1995 година беше албум на годината с 270 000 тираж.  Всичките ти песни са изключително популярни.  Големите тиражи на албумите няма ли да помогнат за намаляване на разходите по следването на Йоана?

- Да ти кажа откровено, албумите не носят никакви финансови приходи.
Всъщност разходите са повече от печалбата, но албумът е една възможност да се легитимираш през годината, да кажеш, че си жив, че работиш.
В момента клипът е най-важното нещо.   Той дава възможност максимално голям брой хора да стигнат до песните ти.
Е, все пак продават се дискове.
Аз продавам моите дискове след концерт.   Това е своеобразно послание, защото албумът ми по своя характер е цяла една книжка с информация за мен, за авторите на песните, с обяснение защо и как е на пазара този диск и т.н.

- Каква песен слагаш за пилотна в дисковете - някой хит или някоя, предпочитана от теб?

- Винаги в началото слагам онези песни, които се харесват и които се очаква бъдат шлагерите на албума.
Това е задължителен закон при всички певци.
Например в последния ми албум много популярна стана песента "Няма да ти дам да остарееш".
Любовта не ни позволява да остареем.  От много години на последно място слагам онази песен, която ми е любима в албума.

- Непрекъснато имаш концерти, пътуваш заедно с два танцови ансамбъла, всичко това не те ли уморява и как се възстановяваш при такова активна дейност?

- Възстановявам се чрез спорта.
Тенисът на корт осмисля всяка моя сутрин, когато съм в София.   Скачам много рано от леглото, за да хвана деня.  Ставам в 5, 15 ч., в 6,30 извеждам Линда и започвам тениса...

- Като популярна личност около теб се въртят различни клюки. Как реагираш?

- Болно ми е, защото един авторитет се гради толкова години, толкова трудно се печели доверие, а може да се съсипе за часове.
Един човек, който се труди от сутрин до вечер, не чете жълти вестници.
Четат ги други, които търсят оправдание за своите неуспехи и за мързела си.
Моите близки не споделят с мен клюкарската информация.
Само в провинцията, когато съм на концерт, разни хора ми казват, че са видели някаква нелепост за мен.

- Сигурно това много те изнервя?

-  Не, от известно време ме изнервя фактът, че губя вярата си, че нещата у нас ще се оправят, че ще излезем най-накрая от духовната нищета и от физическата мръсотия, която отвсякъде ни заобикаля.

- Имал ли си случай, когато публиката до такава  степен се въодушевява, че започва да хвърля към подиума не само цветя, но и...сутиени?

- Не. На мои концерти хората носят питки, картини и цветя.
Случвало ми се е да напълня три микробуса с цветя.  В такива моменти просто няма място за хората от моя екип - танцьори, техници и др.

image

Нека това бъде едно мъничко подаръче за вас!



Гласувай:
0



1. valchebnica - Аз останах без дъх!
15.12.2007 10:34
БЛагодаря ти, МАгьосничке! Много ти благодаря! Това е важно за мен и ти знаеш защо!
цитирай
2. magjosnica - Разбира се, че знам!
15.12.2007 16:23
В противен случай не бих отразила интервюто точно тук.

Прегръдки!
цитирай
3. skribezium - Веско Маринов - един от стойност...
28.12.2007 09:12
Веско Маринов - един от стойностните певци на нашето съвремие. Голяма част от песните му ще останат в златните страници на българската популярна музика. Благодаря за постинга!
цитирай
4. magjosnica - Skribezium
28.12.2007 11:41
така си е - песните му стават хитове и се харесват и пеят от малки и големи.

Аз също благодаря за..постигнгите за Станимака - града ми! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magjosnica
Категория: Изкуство
Прочетен: 89998
Постинги: 23
Коментари: 102
Гласове: 452
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930